اکثریت تصاویر این مجموعه را پرتره هایی تشکیل می دهد که به صورت سیاه و سفید عکاسی شده اند.
کارولین اشنایدر به روش عکاسی صفحات تر (Wet Plate Photography) که یک فرایند قدیمی در عکاسی است، تصاویرش را تهیه کرده است.
وی در مورد مجموعه عکس "گلابی ها در بعدازظهر" می گوید:
برای یک عکاس خوب بودن، من قلم موهایم را با دوربین و رنگ هایم را با مواد شیمیایی (برای چاپ) عوض کردم. این است نقاشی هایی که من هرگز نقاشی نکرده ام.
من روش عکاسی صفحات تر را به عنوان یک مدیوم مناسب برای کارم یافتم. به دلیل ماهیت بسیار آنالوگ آن، جلوه های ویژه و مکانیسم کند آشکارشدن آن، باعث می شد که به روند نقاشی کردن بسیار نزدیک باشد.
من این را دریافتم که عکاسی برایم دیگر به معنای جستجوی تصاویر بیرونی نیست، تصاویری است که به ذهنم می آیند. این دیگر یک جستجو نیست بلکه خلق کردن است.
تمرکز هنری من بر روی پرتره به معنای وسیع است، من همیشه در جستجوی کیفیت ویژه ای از سوژه ام بوده ام، چه یک فرد باشد یا یک وضعیت. برای من آن چیز، هرگز درباره پرتره یک شخصیت خاص نبوده است، بلکه درباره پرتره ذاتی انسان است.
قصد من این است که تصویری خلق کنم تا بینندگان را با تخیل خودشان مواجه کند.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تاریخ نگارش/آخرین ویرایش: 1399/1/9
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مراجع: وب سایت های ND Awards و dodho
در اینجا تعدادی از تصاویر این مجموعه را ملاحظه می فرمایید: